Πηγή Κουμαντσιώτη

Επισκεφθείτε το νέο δικτυακό μας τόπο www.massage4therapy.gr

Όξινη και Αλκαλική τροφή (Αποτοξίνωση - Α στάδιο)

Κρεατικά, Πουλερικά και Κυνήγι
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Γαλοπούλα, κοτόπουλο, στρουθοκάμηλος Αρνάκι, βοδινό, ελάφι, ζαρκάδι, ζαμπόν, κατσίκι, κουνέλι, μοσχάρι, μπέικον, ορτύκι, πάπια, πατσάς, πέρδικα, φασιανός, χήνα, χοιρινό
Ψάρια - Θαλασσινά - Μαλάκια
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αντσούγια (όχι παστή), βακαλάος, βάτος, βατραχοπόδαρα, γάδος, ψατόψαρο, γλώσσα, καρχαρίας, καλαμάρι, κοκκινόψαρο, κυπρίνος, λαυράκι, λούτσος, μουρμούρα, μπακαλιάρος, ξιφίας, οξύρρυγχος, πέρκα, πεσκανδρίτσα, πέστροφα, ρέγκα (φρέσκια), ρίνα, σαρδέλες, σκουμπρί (φρέσκο), σολομός (φρέσκος), σουπιά, τόνος, χέλι, χταπόδι Αστακός, αχιβάδες, γαρίδες, καβούρι, καραβίδες, μύδια, στρείδια, σαλιγκάρια, σολομός (καπνιστός), στρείδια, χαβιάρι, χτένια, ψάρι σε κονσέρβα Παστά ψάρια, τηγανιτά ψάρια, χαβιάρι
Γαλακτοκομικά Προϊόντα και Αυγά
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αριάνι (όχι από αγελαδινό γάλα), γάλα αμυγδάλου, γάλα σόγιας, γάλα φουντουκιού, κεφίρ (όχι από αγελαδινό γάλα), τυρί σόγιας (τόφου) Αυγά (κότας), γιαούρτι κατσικίσιο, γιαούρτι πρόβειο, τυρί κατσικίσιο Βούτυρο, βουτυρόγαλα, γάλα ζωικής προέλευσης κάθε είδους, γιαούρτι αγελαδινό, κρέμα γάλακτος, τυριά από αγελαδινό γάλα, παγωτό, τυρόγαλο, quark, φέτα
Λίπη και Έλαια
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Ελαιόλαδο, καρδαμέλαιο, λινέλαιο, μουρουνέλαια Αμυγδαλοβούτυρο, ηλιέλαιο, κραμβέλαιο, σουσαμέλαιο, σουσαμοβούτυρο Βαμβακέλαιο, καλαμποκέλαιο, μαργαρίνη, φυστικοβούτυρο
Ξηροί Καρποί και Σπόροι
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αμύγδαλα, κολοκυθόσποροι, ηλιόσποροι, σουσάμι, φουντούκια, ταχίνι, καρύδια, λιναρόσπορος, κουκουνάρι, παπαρουνόσπορος Κάστανα, καρύδια Brazil Φιστίκα, φιστίκια Αιγίνης, macadamia, cashew, πέκαν
Όσπρια
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Μπιζέλια, ρεβίθια, σόγια, φακές (καφέ, πράσινες, κόκκινες), φάβα, φασόλια, φασολάκια
Πρόγευμα Δημητριακών
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Βρώμη (πίτουρο και νυφάδες - κουάκερ), κεχρί, κριθάρι, πίτουρο ρυζιού, φαγόπυρο Αμάρανθος, Quinoa (αλεύρι ή κόκκοι), κρέμα ρυζάλευρου, φύτρα σιταριού Κορνφλέικς, σιμιγδάλι, πίτουρο σιταριού, σιτάρι υπό μορφή φιδέ, σιτάρι Dinkel (spelt), τεμαχισμένο σιτάρι φαρίνα
Ψωμιά - Αρτοσκευάσματα - Ζυμαρικά - Ρύζι
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αλεύρι βρώμης ολικής άλεσης, αλεύρι από κεχρί, αλεύρι αναποφλοίωτο κριθαριού, αλεύρι από αναποφλοίωτο ρύζι, αλεύρι σίκαλης ολικής άλεσης 100%, αλεύρι σόγιας, αλεύρι φαγόπουρου (αλεύρι ή κόκκοι), ρύζι μαύρο ή καστανό (αναποφλοίωτο) Άγριο ρύζι, ρυζάλευρο, κέικ ρυζιού, κινόα (Quinoa), ψωμί Εσσαίων από φυτρωμένο σιτάρι Αλεύρι γλουτένης, αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, αλεύρι σταριού, ζυμαρικά από σιμιγδάλι, ζυμαρικά με σπανάκι, καλαμποκόψωμο, κέικ καλαμποκιού, κέικ από πίτουρα σιταριού, κουσκούς, πολέντα, ρύζι αποφλοιωμένο, ρύζι μπασμάτι, ψωμί πολύσπορο, ψωμί από σκληρό σιτάρι (durum), ψωμί spelt
Λαχανικά, Προϊόντα Σόγιας και Φρέσκα Χορταρικά
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αβοκάντο, αγγούρι, αγκινάρες, αλφάλφα, άνηθος, αντίδια, καρότα, κολοκύθα, κολοκυθάκια, κολοκάσια, κορίανδρος, κουνουπίδι, κράνο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο (κινέζικο-λευκό-κόκκινο-κατσαρό), μαϊντανός, μάραθο, μαρούλι, μαρούλια iceberg, μπάμιες, μπαμπού (βλαστάρια), μπρόκολα, νεροκάρδαμο, παντζάρια, φύλλα πικραλίδας (ταραξάκου), πράσα, ραδίκια, ραπανάκια, ρέβα, σέλινο, φύλλα σιναπιού, σκόρδο, σπανάκι, σπαράγγια, φύκια Γλυκοκαλάμποκο, γλυκοπατάτες, γογγύλι, ελιές πράσινες, μελιτζάνες, ντομάτες, πατάτες, τζίντζερ Κρεμμύδια ξερά ή φρέσκα, μανιτάρια, πιπεριές (πράσινες, κόκκινες, κίτρινες), τρούφες, τσίλι
Φρούτα
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αγριοφράουλες, ανανάς, αχλάδια, βακκίνιο, βατόμουρα, βερίκοκα, γκουάβα, γλυκολέμονα (φρέσκα, ξερά), ινδική καρύδα, καρούζι, κεράσια, λεμόνια, λίτσι, λωτός, μάνγκο, μήλα, μπανάνες, νεκταρίνια, παπάγια, πεπόνι, ροδάκινα, ρόδι, σταφίδες, σταφύλια (πράσινα, μοβ, μαύρα, κόκκινα), σύκα (φρέσκα, ξερά), φραγκόσυκο, φραμπουάζ, φράουλες, χαρούπι, χουρμάδες Ακτινίδιο, δαμάσκηνα (ξερά ή φρέσκα), blueberries, raspberries Γκρέιπφρουτ, κουμκουάτ, μανταρίνια, πορτοκάλια
Χυμοί και Άλλα Φρούτα
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Νερό, χυμός αγγουριού, χυμός ανανά, χυμός από βακκίνια, χυμός βερίκοκου, χυμός καρότου, χυμός λάχανου, χυμός λεμονιού με νερό, χυμός από μαύρα κεράσια, χυμός μήλου, χυμός παπάγιας, χυμός σέλινου, χυμός σταφυλιού, άλλοι χυμοί λαχανικών (που αντιστοιχούν στα λαχανικά και στα βότανα που επιτρέπονται) Χυμός craberry, χυμός δαμάσκηνου, χυμός ντομάτας Μηλόξυδο, χυμός γκρέιπφρουτ, χυμός πορτοκάλι, πορτοκαλάδα, φρούτα σε κονσέρβα
Ροφήματα από Βότανα
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Αγριολάπαθο, αλόη, αλφάλφα, άρκτιο (ρίζα), αχιλλέα, βαλεριάνα, βερβένα, βερμπάσκο, βήχιο, γεντιανή, γαϊδουράνγκαθο, γλυκύριζα, δυόσμος, εχινάκια, θυμάρι, καλαμπόκι (γένια), καψέλα, κράταιγος, κυνόροδα, λυκίσκος, μαϊντανός, ντογκ κουέι (κινέζικη αγγελική) πικραλίδα (ταραξάκο), ροδιά (καρπός), σαρσαπαρίλλη, σέννα, σκουτελλαρία, σμεουριά (φύλλα), τζίνσενγκ, τίλιο, τριγωνέλλα, τριφύλλι, τσάι (πράσινο), υδραστίδα, υπερικό,φασκόμηλο, φλαμουρικά, φράουλα (φύλλα), χαμομήλι Τζίνζερ Πιπέρι καγιέν, σαμπούκο (άνθη), μέντα, τσάι μαύρο, τσάι μαύρο με γεύσεις διάφορων φρούτων
Μπαχαρικά, ξηρά Βότανα, Σάλτσες, Αρτύματα, Γλυκαντικά
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Άγαρ, άνηθος, βύνη κριθαριού, βασιλικός, γλυκάνισο, φύλλα δάφνης, δενδρολίβανο, δυόσμος, ζαφορά, θυμάρι, κάρδαμο, κορίανδρο, κράνο, κύμινο, μαϊντανός, μαντζουράνα, μελάσα, μίσο, σιρόπι από αναποφλοίωτο ρύζι, σιρόπι σφενδάμου, σκόρδο, σάλτσα σόγιας, στέβια (γλυκαντικό), φασκόμηλο, φύκια - dulse - kelp, χαρούπι, χρυσόριζα Εστραγκόν, κάρυ (σκόνη), μαρμελάδα (από επιτρεπτά φρούτα), σχοινόπρασο (chive), τζίνζερ, φουκτόζη Αλάτι, ζάχαρη (καφέ - άσπρη - μαύρη), ζελέ, κανέλα, κάππαρη, κέτσαπ, μαγιονέζα, μέλι, μέντα, μοσχοκάρυδο, μουστάρδα, μπαχάρι, ξίδι (βαλσάμικο - μηλόξυδο - αποσταγμένο λευκό - με βότανα - από κόκκινο και άσπρο κρασί), πάπρικα, περγαμόντο, πίκλες, πιπέρι (μαύρο σε κόκκους - κόκκινο σε νιφάδες, καγιέν), σιρόπι καλαμποκιού, σοκολάτα, σιρόπι ρυζιού, σάλτσες, σαλάτα, σάλτσα Worcestershire
Διάφορα Ποτά
Ναί Μέχρι 2 φορές / εβδομάδα Όχι
Νερό, πράσινο τσάι, φυσικό μεταλλικό νερό Κρασί (1 φορά) Αναψυκτικά (κάθε είδους - διαίτης), καφές (ντεκαφεϊνέ - κανονικός), κόλα, μπίρα, όλα τα οινοπνευματώδη